نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد 

نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹
امروز ۲۱ تیر نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با محوریت اوقات فراغت تابستانی و طرح ملی سه شنبه های تکریم در دفتر مدیریت این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۲۱ تیر نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با محوریت اوقات فراغت تابستانی و طرح ملی سه شنبه های تکریم در دفتر مدیریت این ستاد برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در این جلسه، با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در جنوب کرمان، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های اوقات فراغت تابستانی متفاوت تر از سال های گذشته و در قالب طرح تابستانه فهما برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در همین راستا بخش عمده برنامه ها به صورت مجازی و بخش دیگری نیز حضوری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ان شاءالله ظرف چند روز آینده تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی را به صورت زنده و از طریق پیج اینستاگرام کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار کنیم.

خوبی زاده طرح ملی سه شنبه های تکریم را برنامه ای هدفمند برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین تجلیل از نخبگان محله برشمرد و اظهار کرد: این طرح ملی که برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده است با قوت در سطح مساجد جنوب کرمان در حال اجرا می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان نقش رسانه ها را در امر اطلاع رسانی، نقشی بی بدیل توصیف کرد و افزود: به منظور اطلاع رسانی برنامه های ملی ستاد هماهنگی کانون های مساجد همچون طرح ملی سه شنبه های تکریم باید از ظرفیت خبرگزاری ها و پایگاه های خبری محلی بهره ببریم.

وی در خاتمه یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان علی رغم مشکلات و کمبود امکانات و محدودیت ها اما در ایام کرونایی برنامه های مسجد محور خود را همچنان پیش می برند و تاکنون در اجرای طرح ملی راهکار که یکی از مهمترین برنامه های این طرح رزمایش کمک مومنانه بوده، فعالیت های چشم گیری داشته اند.

شایان ذکر است؛ این نشست با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/ 586